Tekst łatwy do czytania ETR

Informacje o Szkole Podstawowej nr 2 im. Piastów Śląskich w Łaziskach Górnych Podstawowej nr 2 im. Piastów Śląskich w Łaziskach Górnych

Tekst łatwy do czytania (ETR)

ETR

 

O SZKOLE

Front budynku szkoły

Nasza Szkoła znajduje się w Łaziskach Górnych przy ul. Cieszyńskiej 12.

W szkole uczą się dzieci w klasach od pierwszej do ósmej.

Dyrektorem naszej Szkoły jest Pani Grażyna Tkocz.

Wicedyrektorem jest Pani Elżbieta Swadźba.

 

WEJŚCIE DO SZKOŁY

Do budynku szkoły można wejść w czterech miejscach.

 Wejście tylne

Tymi drzwiami możesz wejść do szkoły.

Te drzwi są z tyłu budynku, obok dużego boiska.

Tym wejściem wchodzą osoby do sekretariatu szkoły.

To wejście również jest dla pracowników.

 Wejście główne.

To drzwi wejściowe od strony ulicy Cieszyńskiej. Tymi drzwiami wchodzą uczniowie klas pierwszych, drugich i trzecich.

Wejście boczne.

To boczne wejście, dla uczniów klas czwartych, piątych, szóstych, siódmych i ósmych.

 Wejście obok boiska.

To wejście od tyłu szkoły. Tu jest podjazd dla wózków.

 

SEKRETARIAT SZKOŁY

Dzwi do sekretariatu.

To są drzwi do sekretariatu szkoły na pierwszym piętrze.

Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy.

Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od 7:00 do 16:00.

 

KORYTARZE W SZKOLE

Korytarz w szkole.

Na parterze uczą się uczniowie klas pierwszych, drugich i trzecich.

 Korytarz w szkole.

Na pierwszym piętrze uczą się uczniowie klas czwartych, piątych i szóstych.

Na tym piętrze jest gabinet logopedy.

 Korytarz w szkole.

Na drugim piętrze uczą się uczniowie klas siódmych i ósmych.

 

MIEJSCA PARKINGOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

 Miejsca parkingowe.

Za budynkiem szkoły są dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

 

KONTAKT Z NAMI:

  • Telefonicznie pod numerami telefonów: 32 22 41 012, 503 824 881
  • Pocztą elektroniczną: sekretariat@sp2.laziska.pl
  • Pocztą tradycyjną:
    Szkoła Podstawowa nr 2 im. Piastów Śląskich
    ul. Cieszyńska 12
    43-170 Łaziska Górne